09 January 2011

Menangis senjata utama untuk melepaskan diri..!!

Benar! Sudah ku fahami apa yang tersirat di hati Nabila..

Memula..buat sedikit regangan pada kaki. Dan bila makin di tolak kaki itu, semakin Nabila melawan dan aku mengambil keputusan untuk memakaikannya ini..

~silalah melihat punggung Nabila..huhu..~

Tau Nabila tengah buat apa?

~bunyinya "huuuuuuuuuu.."~

Bila dipusingkan badannya..

~huwaaaa..Menangis!!!~

Sampaikah hati bila tengok dia menangis begini...?

??????????????????????????????????????????????????????????????????

Kalaulah namanya ibu, pastinya tak sampai hati kan?

~Tenang..Selepas meraung dan upahnya.. SUSU!!~

p/s : hati mula gusar melihat anak ini. Sudah pandai menolak untuk tidak mahu exercise. Baru pegang sikit dah melaung gajah! Agaknya inilah dikomen oleh therapist di sekolah Nabila agaknya. Hadoiiiiii!!!

9 comments:

Yana@Noni said...

memang tul...menangis itu tarikan utama anak-anak kita utk meraih simpati spy x dipaksa wat exercise kan!tapi klu x exercise mcmner lg caranyer kita nk bantu anak-anak ini....apepun sabar k ina...sian plak biler tengok anak-anak menangis kan...x sampai hati la plak kan...huhuhu

Jue-Isteri_Ibu said...

hehehe..memang cerdik...sama gak dgn ainie..erm, ina apa nama yg nabila oakai kat kaki tu yer? boleh beli kat maner2 tak?

Yasmin Nabilah.. said...

kak yana: tulah..skrg dah pandai..tak nak buat..klu dulu boleh la lagi..sudahnya tadi..ina buat sekejap..pastu berenti..pastu sambung lagi..sampai dia penat..huhu..

Yasmin Nabilah.. said...

Jue: tu namanya splint..splint tu dah lama dah..agaknya sakit bila dia pakai..tu yang nangis tu..huhu..splint tu mintak kat spital je klau nak buat. Suh therapist OCC buat aituh masa nabila umo 1 tahun...ni mmg kena wat baru la kot..huhu..

nuyin2u said...

klu pakai waktu tido dia nanis jugak ke

Min said...

sian nabila... rajin2 exercise ye nak... nanti lembut la kaki tu, cik min doakan nabila kuat dan sihat selalu...

Bicara hati ibu aisya said...

alahai bijaknya dak comei nih.memang itulah caranya yang terbaik untuk melepaskan diri dari sesuatu selain sakit.hihihi..go,go nabila.ummmuah!kiss n hug nabila.

ICAZIESYIRA said...

comelllllnya nabilah :D
pandai ye!
geram aunty :D

ieda said...

ooo dah pandai nangis2 tunjuk perasaan yer...rajin2 exercise nabila.nanti boleh jalan.

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...