Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

10 May 2009

Ke Besday Party Rayyan...!

Assalamualaikum..Selamat Hari Ibu buat semua kawan-kawan!

Semalam..Aku dan Nabila telah dijemput ke satu majlis..iaitu Besday Party Rayyan Ariff..Mama Ian..Jiey dah awal2 lagi beri kad jemputannya..hehe..

Pada mulanya aku mcm tak dapat nak memenuhi permintaan Jiey untuk hadir ke majlis besday Ian..Sebab badan Nabila sejak hari Jumaat malam tu panas mcm nak demam..dan Sabtu tu pagi2 aku dah bagi ubat pada Nabila..tapi tak kebah2 jugak..hangat jer badannya.Dan aku terus sms pada Jiey..mcm tak janji dapat dtg..Tapi bila dah masuk tengahari tu nampak Nabila tu mcm ok sket..aku ambil keputusan gak untuk datang..Dan aku pergi bersama mak aku..sebenarnya aku mmg tak familiar sgt dgn Jln Ampang ni..emm..jarang masuk..Nasib baik mak ada..hehe..tolong tunjukkan jalan..dan berpandukan peta yang diberikan oleh Jiey..dan tersesat jap masuk salah lorong (hehe) akhirnya aku sampai gak ke rumah Jiey..Dan langkah kanan aku bila Jiey dan Ian baru jer nak potong kek..Sempat la kitaorg ramai2 nyanyikan lagu besday buat Ian..hehe..tapi Ian demam la..cian dier..

Dan Nabila pula time org tgh nyanyi tu boleh lak tido..Lepas tu Jiey jemput makan dan tgh2 makan..Nabila pun terjaga..terkejut tgk org ramai kot..Pastu selesai makan..terus jumpa Jiey dan Ian..pasal nak balik..Pasal Nabila dah mula buat hal..huhu..Ingat leh la lama sket..paham2 jelah budak ngenit nih..Sori tau Jiey..tak dapat nak lama2..Nabila ngamuk2 dari start enjin kete tuh..sampai kat umah..Sampai aku dah salah masuk simpang nak kuar dari kawasan perumahan Jiey..ni gara-gara tangisan Nabila la ni..huhu..dan nyaris2 tak accident kat MRR2..Kete MyVi hitam mangkuk mana tah (Nasib baik tak ingat no plat)..main kuar jer..dari lane pelahan terus nak lane laju..Nasib baik aku sempat brek..dah la tgh turun dari flyover..Nasib baik mak ngan Nabila tak apa2..geram tul..

Sampai umah aku terus letak Nabila dlm rocker..Yang aku geram tuh..dia boleh tersengih lak..huhu..sabo jer la..

*Sempat bergambo ngan Leen..bersama babynya Rayyan..comel tul Rayyan..terpikat mokcik..hehe..Nasib baik Nabila kecek lagi..klu dak..dah buat menantu dah ni..Mak aku pun asyik puji jer Rayyan..comel..putih..Mak aku mmg suka budak putih2 nih..hehe..




* ni aje gambar yang sempat aku amik..huhu..tgk la Nabila dah nanes..Rayyan rileks jer..Nak amik gambar ngan Ian besday boy pun tak dapat..huhu!

3 comments:

Leen Die said...

Ina masa tue mood rayyan ok jer..klu tak ok jangan harap lah nak duk diam..huhuh..happy dpt jumpa ina,nabila ngan mak ina yang peramah tue..lain kali leh lah wat mkn2 lagikan tak puas rasanya jumpa tak lama..huhuh..tuelah nak tangkap gmbr ngan ina ngan nabila pun tak smepat tau...huhu..tkper2 nti kiter semua set tym wat gathering ke kan..pepepun Nabila ttp tomei ngan cute..kulit dia pun putih melepak..rambut lebat..hubby leen suka tgk bulu mata nabila..dia kata lawaaa...

zh-ena said...

nsb baik la takder aper2 kan..mlm td ena pun nyaris2 axident..keta depan kami tetiba jea break..nsb baik la hubby ena perasan keta depan break klu tak mesti dah cium bumper belakang keta depan kami tu..risau kat ank jea

Yasmin Nabilah.. said...

Leen : tu ah..harap2 dapat jumpa semua kawan2 blog yang lain..tak puas tul jumpa..tak sempat pun nak gambo elok2..hehe..

zh-ena : tu ah..ee..tak pasal2 kita cium bontot kete org..klu tak bayar takpe..ni kena bayar..bukan kete org tu jer rosak..silap2 kete kita pun tak leh jln..!