Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

01 May 2009

Musim Tag..dari Mama Afdni..

Salam..ni plak tag dari Afdni a.k.a mama Safwa..huhu..banyaknyer..ina try ok!

rules of tagged :

1) Use GOOGLE IMAGE to search the answers to the questions below.
2) then you must choose a picture in the first page of results, and post it as your answer
3) after that tag 5 people

here we go....

1.YOUR NEXT BIRTHDAY :

26 April 2010..Taurus...


2. Place I do like to travel :


insyaallah..klu ada rezeki,nak bawak Nabila sekali...


3. Favourite place :

hurm..pantai yang cantik..warna biru2 cmni..buat umah kat sini pun takpe..hehe


4. Favourite food :

tak kisah..janji halal & sodap!

5. Favourite thing :


baju baby..ahaks! pelik sungguh aku ni..tapi yang ni mmg aku suka..gila ngan baju baby..tapi Nabila nak dapat adik tuh..lambat lagi kot!haha!

6. My Nickname :

ina..atau pun yong...


7. Favourite Calour:


Purple kaler yang paling aku minat..comey!




8. My Love :


dah tentu kat abg dan Nabila..sayang bangat....!


9. Hobby :

Surfing Internet..merangkap suka update blog..hobi baru katakan..hehe



10. Wish List:



mahukan Nabila cepat2 sembuh..dan boleh berjalan..dan boleh berdikari sendiri..huhu..

3 comments:

afdni said...

memoga wishlist tu akan tercapai..sy sentiasa doakan nabila..amiinnnn..

Noina said...

terima kasih afdni..amin

MaMaQaYPo FaMiLy said...

suka a tengok pic nabilah yg kat bawah sekali ni.. jelingan menggoda gitu@!! Muaaaahhhh utk Nabilah!!!