Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

08 May 2009

Bungkusan Hadiah dari UmmiHusna dan Auntie Ena



Assalamualaikum..Alhamdulillah..arini Nabila terima 2 bungkusan dari 2 ibu yang sangat menyayangi dia..Tak lain tak bukan..Ummi Husna (manjakusayangcollection.blogspost.com) dan dari Auntie Ena (zh-bucuk.blogspot.com)..Terima kasih bangattttt...cumelnyer bear ngan baju dan legging tu..Bungkusan kedua2 ibu ni sampai serentak..pada hari yang sama..yang dari Autie Zh-ena datang waktu tengahari dan bungkusan Ummihusna waktu petang..Mak aku mmg terperanjat la..sekali 2 pulak tuh..hehe..siap posmen tanya lagi "sapa Yasmin Nabilah?"..tanya kat mak aku ler tu..Mak aku jawab.."tu hah..baby tu"..mulutnya sambil muncung ke Nabila yang tgh dok kat rocker..hehe..glamour tul Nabila nih..
Apapun..terima kasih banyak2..buat susah2 jer Ummihusna dan Ena..siap pos2 lagi..Apapun kalau la Nabila 'sihat' mesti dia seronok giler..mesti dia sibuk gayakan legging tu dan peluk bearnya.. :)
* ibu Nabila minta maaf pada sesiapa yang kecik ati tak dijemput ke majlis ulangtahun Nabila dan Sarra..Buat kecil2 kecilan jer..Nanti klu ada jodoh dan masa..mana tau Ina dan Ita nak buat gathering atau perjumpaan ngan ibu2 yang ada di luar sana..yang menyokong anak2 kami!

3 comments:

kasih nash said...

hiihii.. gurau jer la bu..
anyway.. selamat hari ibu untuk ibu nabila juga.. moga tabah selalu.. berbangga la kerana terpilih menjadi ibu kpd sorang anak yg sgt istimewa spt nabila..
kita tunggu ada jodoh ni.. hiihii.. :D

zh-ena said...

alhamdulillah present dah smp..nabila peluk tau teady bear tu :D

Noina said...

Kasih Nash : takde lah kak..ina terpikir takut2 ada yang kecik ati tak jemput..tak pe..next besday nanti leh jemput ramai2 kawan blog..hehe..

hehe..tak sabo lak nak tunggu beso..!

zh-ena: terima kasih banyak2 yek..tu ah..ni bukan Nabila yang peluk..Ibu dia yang peluk lebih2.. hehe..