Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

11 December 2011

1st Gathering Supermum..

Wah..dasat ibu nih..baru balik, terus update..muahaha!!! Bukan apa...This week..ibu akan bz..plus, appointment dengan Peads Nabila on Wednesday dan Thursday pula saya akan menjalani pembedahan kecil. Huhu..masih ingatkah tentang gigi bongsu saya...? Ya, Hari Khamis ini, dan rasa berdebar tak hengat donia neh..!!!

Ok..entry ni saya cerita tentang group Supermum's & Superdad's Angel Group - Unconditional Love. Yaeh..saya belum lagi mention tentang group ni di dalam blog saya kan.. But rasanya kebanyakan dari kawan-kawan saya yang punya anak istimewa sudahpun di 'add' ke dalam group ini melalui FB.

Sebenarya memang bagus jika kita sebagai parents yang mempunyai anak istimewa untuk sertai support group ini. Berada di dalam 'kasut' yang sama membuatkan kami selesa berbicara. Malah perjumpaan kali pertama ini berlangsung dengan jayanya, walaupun pada awalnya agak sukar untuk direalisasikan. Ya, bukan mudah tau. sebab setiap seketariat yang dilantik, memang duduk berjauhan. Malah, ada yang belum pernah saya jumpa lagi..

Namun, kemesaraan 2 hari ini seolah-olah kami sudah berkawan lama. Alhamdulillah, sekian lama merancang, akhirnya dapat juga ianya dilaksanakan walaupun beberapa kali bertukar lokasi.

Alhamdulillah, saya cukup seronok menyertai gathering kali ini. Kerana banyak info yang saya dapat. Dan ada satu slot, Dr. Hasnah Toran yang membuatkan saya hampir menitiskan air mata. Ya, banyak sangat info berguna yang saya dapat dan harapnya ia  dapat dilaksanakan lagi di masa depan... :)
























Seronok sgt..Harapnya lepas ni ada lagi perkara-perkara sebegini dimasa akan datang.. InsyaAllah.. :)

2 comments:

Mamanurin said...

uuumm mmg seronok nampaknya. nabila comel sgt mcm anak patung dah hehehe..muahhh

iDa WiTh aLoNG said...

yup...mmg seronok sangat kan..byk dapat ilmu yg berguna..nabila baik2 jer...along lak suka ngamuk nak dikendong..hehe