Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

28 December 2011

Shopping Coklat....@ Langkawi....

Sebenarnya ada banyak cerita yang ingin saya tulis di dalam blog ini. Tapi, dek kerana tak sempat dan masa tak mengizinkan, cerita-cerita itu hanya terbiar sahaja dalam bentuk draf. Nantilah...Lagipun Nabila tengah tak sihat. Sejak pulang dari Langkawi, badannya tak tentu hala...huhu...

Ya, kami bercuti di Langkawi ketika cuti umum Krismas lepas. Namun, tidaklah tidur di sana. Hari Sabtu saya dan keluarga mertua tiba di Arau, dan menetap di rumah sewa adik ipar saya yang kini menuntut di UiTM Arau. Hurm..rasanya mahu jimat kos. Lagipun lebih mudah untuk kami, teruatama dalam menguruskan Nabila untuk berjalan ke sana ke mari.

Alhamdulillah, trip kami memang menyeronokkan. Kami takdelah nak bershopping sakan, namun, coklat-coklat terhidang di depan mata buat saya rambang mata..hehe..Saya memang niat datang ke Langkawi hanya untuk membeli coklat. Jalan-jalan? No...!!! Sebab masa yang agak suntuk, dan kami hanya sempat berjalan ke Makam Mahsuri. Itupun sebenarnya tak tahu nak hala ke mana.

Nasib baik tak sesat. Plus Incik Zul pula tak kekok untuk membawa sebijik van. Pada awalnya kami mahu menempah Innova, namun kata owner tersebut, hanya van Nissan saja yang ada. Hurm..rembat jelah..Lagipun nak berkira sangat pun tak boleh gak. memang kami dah jangka orang akan ramai lebih-lebih lagi waktu cuti umum ini.

Bila selesai berjalan, kami pulang dan tiba di Arau jam 11 malam. Huh!! dah jejak kaki ke rumah barulah terasa urat kaki betis semua tegang. Dan hati terasa puas. Lepas ni, sure boleh pergi lagi. Sebab dah tau selok belok di sana.. :)

Ok, layankan saja gambar kami di bawah ni yek..

1 comment:

adarnadzmie said...

nampak happy nabila gi bercuti yer... hehe...byk yer borong coklat langkami...