Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

15 November 2010

Pertemuan bermakna...

Sabtu, aku dan Nabila bertemu seorang sahabat. Sudah sekian lama aku ingin sekali bertemu dengannya, namun jarak jauh telah membataskan kami untuk bertemu. Dan akhirnya sahabat ini mengambil keputusan untuk berjumpa setelah cuba mencuri masa untuk bersua muka.

Alhamdulillah, pertemuan 4 mata ini sangat mengujakan. Faezah sememangnya seorang ibu yang kuat semangat. Dan juga aku mengagumi kejelitaannya. Sebelum ini aku hanya dapat melihat wajahnya dan anaknya Zara dan Ary di dalam FB, namun kini dapat melihat sendiri di hadapan mataku. Anak-anak yang cantik dan kedua-duanya bijak. Alhamdulillah..

Panjang sungguh perbualan kami. Dari satu kisah ke satu kisah. Ku dapat lihat raut wajah ibu ini sangat tenang. Walaupun badai melanda dalam kehidupannya, tampak Faezah tenang melayan Zara yang kini di sahkan istimewa. Zara masih lagi belum mendapat tahu penyakitnya, dan Faezah kini dalam usaha untuk memulihkan anaknya disini. Dan awal Disember, mereka akan kembali semula ke Qatar di samping suami tercinta.

Faezah telah banyak membantu kami dalam hal-hal berkaitan Nabila. Sesungguhnya aku sangat terhutang budi pada wanita ini. Entah bila aku dapat membalasnya nanti. Syukur diri ini dipertemukan dengannnya.

Buat Faezah, terima kasih atas segala-galanya. Dan Ina doakan segala apa yang Faezah usahakan untuk Zara akan membuahkan hasil. Doa buat Zara tak putus-putus dari kami sekeluarga agar anak ini sentiasa diberi kesihatan yang baik dan ceria disamping Faezah, suami dan Ary tercinta. Dan Ina harap persahabatan ini akan kekal buat selamanya. Terima kasih sahabatku... :)


p/s : Sudah jatuh cinta pada Zara dan Ary.. :) Pasti Aunty akan rindukan kalian berdua nanti....

4 comments:

nuyin2u said...

nape tak snap 2-3 gambar, nak la tgk orgnya...

Bicara hati ibu aisya said...

Na..xde pic ker? nak gak tgk wajah Faezah, Zara dan Ary.hihihik.

Cho Zila said...

salam..
yerler nak gak tengok orangnyerkan,,
semoga bersabar hendaknyer...
saya benar2 kagum dengan ibu2ni

Azma said...

betul la..kalau ada pic boleh akak tengok diaorg tu jugak..