Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

14 October 2011

Menjual tudung pula....

Hurm..nampak macam saya ni tak duduk diam kan..hehehe..Haritu saya sibuk menjual baju-baju bayi dan hasil-hasil kraf saya di Bella Closet & Crafts . Ok kini saya bersama partner saya, Kak Ida membuka satu lagi perniagaan online iaitu.. Idana Hijab Collections .

So far Alhamdulillah, mendapat sambutan. Saya memang sukakan tudung Annisa yang sememangnya selesa untuk dipakai. Lembut dan sejuk. Jahitannya juga kemas.. :)

Sebenarnya memang saya cuba curi masa untuk berniaga online, walaupun sibuk dengan tgas-tugas harian di pejabat dan juga hal-hal Nabila. Kalau nak diikutkan saya taklah nak dapat untung pun, sebab kerana minat, saya cuba usahakan. Memang dah lama saya ingin lakukan semua ni, cuma dulu memang mahu tumpukan pada Nabila. Sekarang pun masih tumpu pada Nabila, cuma keadaan sekarang sudah agak berbeza dari dulu.. :)

Selain tudung Annisa kami juga menjual Tudung Bawal No. 1 bercorak batik. Kami juga sedang mencari pemborong dan harga boleh runding lagi.. :)

Ni antara tudung yang kami jual.. :) Berminat? Klik pada Idana Hijab Collections ni yek.. :)



2 comments:

Cho Zila said...

teringin gak nak berbisnis online tpkan tak tau nak mula kat mana..

Naura said...

Gud luck dear.Semoga sukses yer.