06 July 2009

Abg Rayyan Nak Pindah Dah


Assalamualaikum..Ni la Abg Rayyan Firdaus..Teman sepermain Nabila..Lama dah aku nak tunjukkan gambar si Rayyan nih..Tapi takde kesempatan pulak..hehe..pasal bila aku amik je gambar si Rayyan nih..dia mesti lari..takpun..buat aksi2 yang tak sepatutnya..Mmg nakal..hehe..Tadi baru lepas kena 'cepuk' ngan ayah dia..Aku tgk dari jauh jer..pas amik2 gambar tadi..dia berlari balik umah..Tgk ayah dia dah balik..Tak lama pas tu mak dia kuar..Agaknya nak bawak Danial (adik dia gi klinik untuk cucuk)..Pastu tiba2 kena dengar Rayyan nangis..Kena 'babap' ngan ayah dia..cian budak demok tuh..Pasal apa..dia mmg suka mengusik orang.Tapi dengan Nabila dia tak usik pulak..Agaknya Nabila tak usik dia..Cuba klu usik..mau bergaduh budak berdua nih..

Tak lama lagi Abg Rayyan dah nak pindah umah baru..tinggal la Nabila sorang..Takde sapa nak buaikan Nabila..pastu nyanyi lagu Burung Kakak Tua..hehe..Rayyan suka benar nyanyi lagu tuh untuk Nabila..hehe..

5 comments:

MaMaQaYPo FaMiLy said...

GERAM nyer tengok RAYYAN ni.. mmg GEBU ek? Sesuai gitu kalau org cakap abg Nabilah.. :D

pasti Nabilah Rindu abg Rayyan pasni..

naurah makwa said...

rayyan pun cute gebu cam nabila gak..

nza said...

emm...kesian nabila, xpelh nnti dpt kwn baru kot....

zh-ena said...

tembam nyer abg rayyan tu..tapi cute n comel jea

Noina said...

mamaqaypo : ala2 kapas gitu kak..mmg gebu..berat dia klu akak ak tau dah 22 kg..hehe..kuat makan..!

naurah : hehe..Tapi Nabila dah tak 'gebus' dah..leper jer..tak moh makan..

nza : emm..kawan baru tuh..tak tau la..pasal kat area umah mak ni takde budak kecik..semua dah besar bagak..hehe..nak tunggu adik baru lambat lagi..hehe..

zh-ena : mmg tembam..berat dia sama ngan berat ina masa ina darjah satu dulu..huhu..berat giler..hehe..Rayyan ni baru umur 3 tahun tau..!

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...