Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

01 May 2011

Maaf

Saya mohon maaf andai ada yang cuba untuk menjengah Nabila 2 hari ini. Saya terpaksa private kan blog seketika kerana masalah teknikal di dalam blog ini. Entah kenapa blog sudah menjadi carca merba..dan saya hampir untuk convert kan blog saya kepada wordpress. Sudah membuka akaun, tapi tak sempat untuk pindahkan semuanya kepada wordpress..!

Aduhai..maaf sekali lagi ya..Bukan niat dihati mahu tutup blog ini. Apatah lagi saya sangat rindukan blog ini. Kerana di sini jua lah saya meluahkan segala apa yang saya alami bersama Nabila. Cumanya rasa menyampah setiap kali saya cuba untuk menukar kembali semua kepada asal, ianya menjadi lebih teruk lagi. Saya menukar alamat email saya dan semua bloglist saya hilang! Huhu.. Tak tau camner nak detect balik semua bloglist saya..huwaaa!!

Hurm..ini sajalah yang dapat dilakukan untuk menyelamatkan blog ini. Tiada fancy-fancy gadget dah! Hurm..simple jer..(tapi sangat tak puas hati..!!)

Untuk gambar Majlis Hari lahir Nabila semalam, saya akan update pada next entry..Semalam sangat-sangat sibuk, malah sangat gembira kerana ramai anak-anak datang pada majlis ini.Pada yang tidak dapat hadir, tak mengapa..Memadai doa kalian buat Nabila. Terima kasih diucapkan.. :)

No comments: