Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

25 May 2011

Menjerit!!!!!!!!!!!

Sejak kebelakangan ini saya perasan, Nabila memang suka menjerit. Saya nak attach video semalam, tapi tak dapat. Video yang saya ambil sewaktu saya dan Nabila dalam perjalanan pulang ke rumah kami.

Serius..Mau berdesing telinga dengar budak kecik ni menjerit. Suara kanak-kanak perempuan kalau menjerit memang nyaring! Dan jerit-jerit lepas tu ketawa mengekek. Saya pun geli hati tengok gelagat Nabila. Entah mana dia belajar menjerit, saya tak pasti. Tapi memang hobi Nabila sekarang bermain di buaian dan menjerit ketawa mengekek. Kadang-kadang saya pun dah naik hairan, kenapalah di menangis lepas mandi. Ingatkan nak tidur. Rupanya nak main dalam buai. Huhu...

2 comments:

Bicara hati ibu aisya said...

Hihihi...hobi baru nabila ye.Tomeilah..meh ibu ayu nak dgr nabila jerit.

Nonie said...

hehehe...nabila..nabila...memang bijak:-)