26 May 2011

Yeah..kita dengar Nabila jerit ok!!

Entry semalam, saya tak dapat nak masukkan video Nabila menjerit ketawa mengekek dalam kereta kan. Jadi saya sempat untuk masukkan video itu hari ini.. Tapi visual memang gelap sebab kami dalam perjalanan pulang ke rumah. Cuma ada nampak sikit bayang-bayang Nabila. hehe.. :)

Tahan telinga ok!!

 

5 comments:

Anonymous said...

Alahmdulillah...bahagia sgt dengar nabila gelak2, jerit2...semoga nabila terus ceria...:)
-yati yaacob-

ieda said...

amboi!!!!!sukanya dia....eh mak dia pun suka jugak...hihihi

Kerikil Kehidupan said...

hehe...comelnya dgr nabila gelak...geramm...Iman iun selalu jerit macam tu...kadang2 kuat sampai akak pun terkejut...yg peliknya kadang2 org tak usik pun...huhu bahagianya kan...mereka menghiburkan kita dgn cara mereka sendiri...hugs for Nabila....

azrine said...

Turut sama merasai kegembiraan Nabila bermain dengan ibunya. Semoga kegembiraan itu sentisa bersama kamu sayang...

mama akid said...

saya pun tersama gelak dengar nabila suka...akid pun selalu mcm ni..sejak 2 menjak ni suka betul jerit...

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...