Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

25 March 2009

Kena tangguh gi Rehab mggu depan!

Alkisahnya..tadi aku call abg..dia kata dia tak dapat nak temankan aku bawak Nabila gi Hospital mggu depan..pasal dia kena gi Thailand..2-3 ari gak la..Nabila sebenarnya ada appointment ngan Rehab lagi.ari Isnin 30/3/2009.kali nih 2 sekaligus..OCC dan Fisio..tapi aku lak..mcm tak dapat nak gi gak..pasal aku mgkin akan dapat surat penempatan tpt keje baru pada hari yang sama!..takut kena gi lapor lak kat Jabatan..susah lak..
Abg kena gi Thailand pasal kursus..dah lama dah benda nih..tapi tertangguh sebab apa tah..ni tiba2 kena gi lak mggu depan..dan aku lak masalah keje lak..yelah dulu kat KEMAS ok la..leh kuar..ni kat tpt baru kena la tgk2 dulu..tak leh main cuti jer..
Abg kata dia nak tepon hospital esok..nak buat appointment baru..emm..lama nih dah tak buat fisio..ada dlm 3 mggu..harapnya tak moh ada yang tertangguh lagi..pasal patutnya fisio arinih..tapi aku mintak tangguh lagi pasal nak lapor diri.Ni mggu depan tangguh lagi..emm..payahnyer!
Ya Allah, permudahkan urusan kami bertiga..Amin....

2 comments:

m@m@yAyA said...

ina dpt keje br ker? nti lapor dri kat JPM plak?dpt dr SPA ke?
ina zura dh tkr blog br yer..ada kat follower ina ok..kisskan zura utk nabilah..

afdni said...

memoga nabila cepat sembuh..amin..