Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

28 March 2009

Nabila di Gedangsa arini dan berita baik buatnya!

Assalamualaikum..arini aku bawak Nabila ke Gedangsa lagi..dan seperti biasa aku bersama ita..Alhamdulillah semuanya berjalan lancar dan kali ni kami dapat giliran yang cepat sket berbanding kali pertama dan kedua dulu..

Aktiviti kali ni..Kak Raw naikkan Nabila atas 'ball' dan golek2 kan dia..dan mcm biasa gak Nabila nangis2 sebab ngantuk..hehe..tak cukup tido..almaklumlah..masa nak pegi aku terpaksa kejutkan dia utk mandi..on the way tadi dah nak sampai Gedangsa baru nak tido..emm..apa lagi..menangis meraung la..!

Dan Kak Raw sempat cakap ngan aku dan abg..yang Nabila dah nampak semakin ok..Alhamdulillah..tu satu petanda yang baik..aku sempat bertanya tentang Nabila yang aku slalu buat exercise melangkah..saje nak tanya pendapat dia..Kak Raw kata dia tak galakkan aku buat camtuh pada Nabila..dia lebih prefer klu aku buat 'golek balak'..emm..mmg ramai yang cakap golek balak tu ok..aku dulu slalu buat..cuma kebelakangan nih..mcm dah tak buat..huhu..sori yek sayang..nanti ibu balik..!

Apapun..berita yang Kak Raw bagitau aku tadi buat aku semakin bersemangat..dan aku akan teruskan apa yang terbaik buat anakku..dan pada kawan2 aku yang ada anak senasib ngan Nabila..jgn putus asa yek..jadikan kisah Nabila arinih sebagai semangat! Aku doakan setiap kawan2 aku yang ada anak seperti Nabila akan cepat2 sembuh..dan boleh hidup seperti kanak2 yang normal..Amin!

5 comments:

Naura said...

alhamdulillah..teruskan usaha k..nabila cepat2 sembuh..

Anonymous said...

Salam Ina,

Teruskan usaha berserta doa. Nabila memerlukan semangat dari mama & papanya. Insya'Allah Nabila demux comel lote akan berupaya melangkah seperti kanak² yang lain. Amin....smooooccchhh utk nabila demuxx yek..

Puteri Satu said...

akak doakan yang terbaik untuk nabila...noina harus kuat...untuk nabila kan...tapi akak tahu noina kuat....

itu satu berita baik untuk noina dan juga untuk akak....doa akak sentiasa mengiringi...semoga nabila membesar dengan sihat dan bijak...

Yasmin Nabilah.. said...

Terima kasih MaMaMi, PuteriSatu dan Naurah..

Cho Zila said...

>>salam Noina..
>>akak baru 1st time baca blog adik.. belum baca keseluruhannyer.. oo!! semoga yong tabah menghadapi dan akak juga doakan semua yang TERBAIK untuk kalian sekeluarga..
>>tanpa usaha kita takkan berjayakan..