Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

08 March 2009

Rezeki Nabila....

Sebenarnya saya sudahpun berhenti kerja di Jabatan Kemajuan Masyarakat (KEMAS) semalam.Alhamdulillah, saya dapat job baru. Dalam government juga. Tapi saya tak tahu lagi dapat jabatan mana.

Saya akan melapor diri pada 24/3/2009 nanti . Saya tak pasti situasi kerja di tempat baru . Apapun, semua ini rezeki Nabila. Kerana Nabila saya berusaha untuk mendapatkan jawatan tetap. Alhamdulillah.

Dapat beli rumah pun atas rezeki Nabila juga. Murah betul rezeki Nabila . Sungguh!! . Seingat saya kalau diikutkan gaji saya dan abang memang tak cukup untuk kami 3 beranak. Namun, Allah sentiasa melapangkan jalan kami untuk membesarkan Nabila.

Apapun saya bersyukur kerana Allah telah menganugerahkan anak seistimewa Nabila..Terima kasih Allah...

Peace!

5 comments:

Gieyana said...

tahniah yer...

ibuarifa said...

tahniah gak kak ina..moga tmpt kerja baru tu best, xde la kak ina tension2 nnt kat sana..leh cerita2 kat blog lagi..

Amalina said...

mmg peaceful npk Nabila tidur. Peluk cium dari auntie.

Naura said...

congrats kak ina..semoga kat tempat baru ni, bertambah2 rezeki and hidup lebih ceria..

kulupSakah said...

ALHAMDULILLAH. DAN TAHNIAH. SENANG MEMBACA TULISAN ANDA YG BERSEMANGAT.