Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

17 March 2009

Rambut Nabila dah kontot!

Memang tiada aktiviti di waktu petang jadi saya bersama Nabila duduk-duduk ambil angin di hadapan rumah. Saya membelek-belek rambut yang sudah semakin panjang.

Pada awalnya saya memang ingin menyimpan rambut di bahagian depan. Tapi bila saya tengok ianya sudah mencucuk mata, makanya saya mengambil keputusan untuk memotong rambutnya itu.

Dan saya pun memulakan operasi (ceh..macam nak benteras apa je!) memotong rambut Nabila. Saya tak sempat untuk mengambil gambar. Mana nak pegang kamera, mana lagi nak pegang gunting. Dan hasilnya...Taraaaa....

~Nabila ni menganga-nganga..kang masuk lalat!~

Tengoklah. Budak lasak kaki dah terjuntai. Sudah mahu jatuh dah ni..bahaya betul Nabila nih.! Tengoklah rambut saya, bertobek-tobek ibu kerjakan saya..hehe..sori yek nak..kamu tuh yang tak reti dok diam..kan dah senget benget..hehe..nanti ibu repair la yek..~

~Takut jatuh, ibu letak Nabila kat tilam. Baru nampak Nabila senyum-senyum. Nak main golek-golek rupanya! Huh, terkangkang..apa la anak dara ibu nih...!~

8 comments:

naurah makwa said...

Gunting pendek pun nabila still nampak cam banyak rambut..huhu..still comel la..

Noina said...

tu la pasalnya mama naurah..hehe..rambut tuh lebat tul..ibu nabila dah tak reti nak potong yang mana..ikut gen ayah dia kot..byk rambut..hehe

ibu_arifa said...

still comel cam biasa jer nabila ni..aktif dia yer..

Leen Die said...

budak comel nie dah potong rambut..itam tul rambut dia ina..geram tul tgk dia gelak..neway semoga nabila cepat sembuhh..muahh..kiss sikit utk nabila

itapaduk said...

ibu..nabila x moh dah repair2 rambut nih! kang langik pendek jadiknyer...cam sarra. nenek die guntingkan, x same..gunting lagik! last2..pendek bebeno! hehe...

huda said...

nabila,opah kem salam..opah kate "nabila ku sayang sihat ke?pandai ckp ape?"

huda said...

nabila,opah kem salam..opah ckp "nabilaku sayang sihat ke?pandai ckp ape?"

PuteriSatu said...

yes...nabila stil comel n gebuss....geyam kat pipi dia...