Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

26 March 2009

Nabila tumbuh gigi lagi..

Hehe..tumbuh gigi? tu lah dia si Nabila..tumbuh gigi sampai 2 batang sekaligus..tu pasal dia demam kot minggu nih..nampak cam sakit jer...aku tgk kat mulut dia semua dah nampak bengkak2 gusi dia..yang tumbuh kali ni kat sebelah gigi kapak dan sebelah gigi bawah yang 2 batang tuh..kira gigi bawah nak masuk 3 btg la..dua2 belah kanan..dia mmg slalu camtuh..tumbuh blah kanan dulu pastuh blah kiri..tapi kali nih tumbuh sekali banyak..emm.mau tak sakit..tapi aku mmg tak leh lupa masa dia tumbuh gigi kapak dulu..sampai tak leh nak minum susu..sakit kot nak gigit puting..sampai perut masuk angin..aku terpaksa bagi Nabila minum susu dengan syringe..huhu..seksa rasanya!

1 comment:

QQ said...

yeah..nabila dah tumbuh gigi..lepas ni leh gigit mama..hehehehe