Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

23 August 2009

Gedangsa


Semalam aku ke Gedangsa lagi..Pada mulanya agak keberatan untuk pergi..kerana berpuasa..tetapi bila difikirkan jika tak pergi minggu ini..kemungkinan aku dapat pergi lagi 2 minggu..Maka keputusan telah di buat dan aku bertolak dari rumah mak jam 5.30 pagi.Menuju ke rumah Rawang dulu..sebab mengambil abg yang baru balik kerja..

Jam 7.30 kami bergerak..dan setibanya di situ..aku tak sangka pula ramai..Aku dan abg ingatkan ramai yang tak pergi time bulan puasa ni. Tengok-tengok lagi ramai..huhu..

Dan aku berjumpa Put dan Jiey di situ. Kami berbual-bual sebentar dan tidak lama selepas itu giliran mereka berdua..Dan Aku pula melihatkan Nabila yang baru bangun..terus ke kereta..beri Nabila makan..takut-takut dia lapar nanti..

Dan Nabila pula..anginnya tak berapa baik..mahu berdukung sahaja..Dan apabila Kak Raw mulakan sesi..dia menangis dan matanya mengantuk..Mungkin menunggu agak lama..

Sampai di rumah..merengek..dan sudahnya..aku terus membuka balutan yang hanya tidak sampai 3 jam..huhu..terasa letih yang amat kerana hari pertama berpuasa..dan Nabila menangis tak henti-henti..dan aku takutkan yang aku akan hilang sabar..baiklah aku bukakan sahaja balutan itu..Dan kemudiannya aku terus ke dapur dan memasak untuk di bawa pulang ke rumah mak..dan abg tugasnya memandikan Nabila.Dan tepat jam 5.30 kami terus bergerak menuju ke Gombak untuk berbuka puasa bersama keluarga aku..Alhamdulillah..Nabila berkelakuan baik tatkala aku sedang berbuka..bermain sorang diri.. :)

2 comments:

Puteri Nuur At-Terawis said...

Ina,
Sorry, tak say babai kat Nabila ari tu.. Nanti jumpa lagi eks.

Yasmin Nabilah.. said...

Put : takpe..ina pun terus masuk kete je..nak bagi nabila mamam..hehe..ok..nanti kita jumpe lagi .. :)