Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

09 August 2009

Salam Ahad..

Salam..Sabtu Ahad ni..takde perkara menarik pun yang berlaku pada kami sekeluarga.. Alhamdulillah..segala biasa-biasa sahaja. Cuma minggu ini..pada mulanya aku merancang untuk ke Gedangsa semalam..tak dapat dilaksanakan. Memikirkan Nabila yang baru sahaja sihat dari demam panas dan nampak kembali berselera dengan susu..membuatkan aku berfikir dua kali untuk ke Gedangsa. Mungkin minggu depan kami akan ke sana. Sebab tak elok membiarkan Nabila tanpa rawatan lebih dari 2 minggu.

Dan semalam..agak bosan juga berada di rumah. Rancangannya..aku dan abg memasak bersama.. Katanya teringin nak makan tomyam buatan sendiri. Dan akhirnya abg ke dapur juga..hehe..Susah tau nak rasa masakan abg..sebab abg ni ada mood gak klu nak ke dapur..hehe.. :)

Dan akhirnya tomyam pun siap..banyaknya..macam nak kenduri pulak... :) Makanya jadilah lauk untuk 2 hari..hehe..

Dan malam tadi, aku mengajak abg ke Politeknik Shah Alam. Buat apa? Aku ada exam hari Selasa ni. Jadi aku ni bukanlah mahir dengan jalan-jalan Shah Alam.Lagi-lagi area Politeknik. Dan rupanya dekat je..hehehe..

Hurm..buku pun tak baca lagi nih..Dok mengisahkan Nabila..kerja2 rumah nih..hurmm..takde masa ngadap buku..huhu..Doakan aku berjaya yek..Amin..

3 comments:

LYaFRINA said...

DO UR BEST 4 EXAM......
PASTI BOLEH PUNYER.....

Rofaizal Jaafar said...

Alhamdulillah.. Dh sihat Nabila ye.. Ok..La ni Ibu Nabila kena study hard untuk exam lak.. Semoga berjaya.. InsyaAllah..

Yasmin Nabilah.. said...

LyaFrina : TQ..huhu..takutt...

Faizal : huhu..takut giler dah ni..tadi bukak buku kejap je..pastu sibuk layan Nabila..bila nak study nih.. :(