26 March 2009

Apa yang Nabila buat arini?

Aku pun tak tau apa yang Nabila buat arinih sebenarnya..mak aku yang dok crita ttg Nabila..emm..masuk arinih dah 3 ari tak 'iyakkkk' emm..dan solutionnya..aku bagi ubat yang doc bagi tuh..ubat untuk lembutkan najis..dan kuar gak khazanah2 yang tersimpan dlm perut tuh..hehe..

Dan mak aku masih bercerita..Mak aku meniarapkan Nabila dan angkat punggung dia..mcm org sujud..dan reaksi Nabila..hehe..tersenyum..suka kot pasal mungkin penat asyik baring jer..ada la rasa bergerak2 badan tuh..dan bila punggung dia jatuh lagi..dia mcm nak buat..tapi apakan daya..anak ibu nih tak mampu..makanya..mak aku buat lagi..dia serongkan muka dia dan senyum pandang mak aku..hehe..dah pandai dah..!

Kebelakangan nih nampak kaki nabila bengkok2 bila meniarapkan..mcm org nak mengesot..satu perubahan..walaupun tak besar mana perubahannya..tapi bagi aku tuh sangat besar..dan yakin dia leh buat lagi..cuma tangan jer masih malas nak gunakan untuk tegakkan badan..bila agaknya aku dapat nak lihat semua tuh?

Dan petang..aku try ajar dia melangkah..walaupun lembik lagi pingang..terhuyung hayang..tapi dia mau gak nak melangkah..takpe..aku buat pelan2..mcm yang kawan aku cadangkan..nama dia Gee..dia pun ada anak CP gak..tapi separuh badan jer..Nama bb dia Balqis..dan anak dia dah nak berjalan..alhamdulillah..berkat usaha dia..aku akan ikut apa yang dia ajar kat aku..Thanks Gee..

Apapun aku harap masih ada sinar dlm hidup kami bertiga!

2 comments:

QQ said...

ayuh nabila..nabila boleh..chaiyok2...

afdni said...

memoga lepas nie byk lagik positve changes yg nabila buat yer!!!

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...