20 July 2011

Sayu je bila lihat wajah si kecil ini..


~gambar petang tadi saya ambil sewaktu dalam perjalanan ke rumah. Nabila sebelum itu menangis tanpa sebab. Namun bila melihatkan keadaannya ini, saya sudah tahu punca dia menangis di sekolah tadi.
 NAK TIDOOO!!!!

Sebetulnya saya tahu kenapa. Sepanjang hari ini aktiviti di sekolah agak memenatkan. Tadi teacher Nabila kata Nabila dah start kelas swimming. Faham sajalah kalau berenang-renang nih. Sure badan letih. Selalu kalau saya ambil Nabila pulang dari sekolah, siap senyum-senyum lagi. Ni, dari luar dah dengar suara dia melalak..Aiyyooyoo..kalau dah letih..semua di haruknya..

Rasa tenang jiwa tengok anak ini tidur. Walhal ketika ini saya sedang kepenatan. Bila tengok rasa sayu pun ada. Agaknya mesti letih di sekolah sampai saya letakkan bantal di kepala pun tak sedar.

Moga mimpi-mimpi indah hadir dalam tidurnya.. :)

7 comments:

::Mama Annaufal♥Aunie:: said...

nabila sayang......so cute biarpun time nabila tido.nabila letih yer?byk sgt aktiviti yer.sian nabila..tp nabila tetap happy kan syg?

Tika said...

alahai, sama pula keadaan mereka hari ni.. penat sangat la tu.. nak tidur terus. Kat skol mana leh tido sangat, banyak aktiviti ...dah la swimming hari ni ek hihihi..cian depa.

Tika said...

aduhaii...sama laa keadaan mereka dari sekolah lagi huhu...hahahaha

Mamanurin said...

yeh yehhyeh!!! dah macam mermaid la nanti nabila, dah pandai swimming. sure nanti anggota badan dia makin kuat.

MaMa ArIaNa.. said...

nabila sayang......cute sgt biarpun time nabila tido.nabila penat swim yer?...janji nabila happy...yepiiii...

Yana a.k.a Nonie said...

Bukan sajer Nabila...kanak2 lain pun sama ina..lebih2 lg yg dh brsekolah ..diorg nyer jadual dah mcm kiter yg kuar bekerja ni.dr pagi smpai mlm penuh tu..hihihi:-)

Pnut said...

akak mmg suka tido tengok bebudak tido... anak sendiri ke anak orang ke.. ralit nengok wajah mulus mereka tido... kalau berjalan nengok anak org tido dalam stroller, syiok je...

Nabila mmg cute...

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...