Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

27 April 2009

Ibu Nabila masih sakit!

Assalamualaikum..Ibu Nabila kurang sihat lagi..batuk masih ada..dan yang pasti pagi tadi suara dah hilang.Payah nya nak bercakap tanpa suara.Lama sikit..mungkin nak jugak bercakap..suara ni kuar jugak..peritnya hanya Tuhan yang tahu.Suara ala2 jantan nih..ramai yang menegur di office..emmm..nak buat camner..takkan nak MC lagi..tak sedap lak..baru2 keje dah banyak kali MC..

Sebenarnya demam, batuk dan selsema ni dah hilang Sabtu lepas..tapi ibu buat 'kerja-kerja perpindahan' ...Pindah umah..Dah lama dah hasrat nak pindah tu nak ditunaikan..apakan daya..masa tak mengizinkan..Dengan terpaksa menolak untuk ke Gedangsa dan hampir-hampir tak pergi kenduri kawin kawan aku..aku tunaikan gak hasrat untuk mengangkut semua barang2 dari umah sewa ke umah baru..Umah nyer tak jauh dari umah sewa dulu..kecik ajer.Jadilah untuk kami sekeluarga berteduh..janji dah dapat umah sendiri..

emm..ni dah melalut dah nih..apapun..doakan ibu cepat2 sembuh..dah tak larat takde suara nih..sakit..perit..Nak cakap dengan Nabila pun susah..tah Nabila cam ke idak suara ibu..dah la 2 ari ibu tinggalkan Nabila..huhu..rindunya..selalu ibu tidur mesti peluk Nabila..ni peluk diri sendiri..huhu..camner nak gi induksi nanti..alamatnya tak leh nak tido lah aku..teringatkan Nabila sajer!

6 comments:

misz_nierah said...

kak, semoga cepat sembuh ya. saye pon tak de suara ari ni...huhu...sakit tekak sgt2,hidung asik tersumbat je. minum air byk2 eh..jgn minum ais tau,nanti makin melarat..huhu..take care

MaMaQaYPo FaMiLy said...

kena rajin kulum Strepsils ni!! bagus utk tekak..

ummuabdullahsyaakir said...

salam,ibu nabilah.Moga CEPAT SEMBUH YE

Noina said...

Misz nierah : huhu..dah minum ais semalam..pasal tu la sakit balik..haus sgt..pindah barang banyak..plak tu sedut habuk lagi..mana tak melarat..musim la skrg nih..panas kot..!

MamaQaypo Family : emm..strepsils tak beli..makan ubat doktor..ala yang macam ubat kulum gak tu..tapi dah abis..huhu..

ummiabdullahsyaakir : Amin..Dah tak larat dah i..dah seminggu lebih dah camnih..

ita zakaria said...

la..ina x sehat lagik ker? ingt kan dah sembuh dah. sabar lah na...kite baru sikit sakit nyer...kot nabila tuh, lagik lah x tahan kan. tapi die kuat!! cam sarra...xper, ahad nih mesti baik 100% nyer! hehe...makan ubat, cepat sembuh!

Noina said...

ita..dah makan uba dah..tapi nak buat camner..sakit lagi..plak tu ubat dah abis..pasal adik ina pun sakit..tapi malas nak amik ubat kat panel dia..pastu blasah ubat ina..huhu..kemas umah berhabuk2 tuh..hurm..tak tau lagi bila nak baik...